Nie warto wydawać pieniędzy na promocję oferty turystycznej w reklamie prasowej, zanim nie reklamujesz oferty w największym systemie rezerwacji S.A.R.T.
Koszt promocji jednej oferty turystycznej to jedynie 25 zł, czyli tyle co jednorazowe ogłoszenie w prasie.
W systemie rezerwacji S.A.R.T. ogłoszenie publikowane jest minimum 365 dni.
Z tego wynika, że koszt dzienny publikacji jednej oferty wynosi tylko: 0,068zł.
Oferta przeznaczona jest dla małych organizatorów turystyki, którzy poprzez system chcą zwiększyć promocję i sprzedaż swojej oferty turystycznej.
Ilość ofert promowanych nie jest ograniczona.
W przypadku większej ilości ofert warto pomyśleć o zakupie pełnej wersji oprogramowania S.A.R.T.
Oferta dotrze do ponad 4000 naszych agentów oraz na wiele stron wykonanych w naszej nowoczesnej technologii. Pragnę pokreślić, że ponad 40%, ofert sprzedawanych na polskim na rynku, rezerwowanych jest za pośrednictwem naszego systemu SART.
Proponuje zapoznać się z przykładową ofertą wymodelowaną już przez nas w naszym systemie:
http://24travels.com/offer_5448320_5289.html
Jest to najnowszy projekt który ma być ukłonem w stronę mniejszych organizatorów turystyki chcących wypromować się bez konieczności zakupu pełnej aplikacji SART.
Poniżej umieszczam informację na temat wymaganych dokumentów:
Potrzebne dokumenty (które należy przesłać pocztą tradycyjną):
- zezwolenie Marszałka Województwa na świadczenie usług turystycznych,
- aktualną gwarancję ubezpieczeniową,
- nip, regon, wpis do ewidencji, KRS,
- umowę agencyjną,
- warunki uczestnictwa.
Dokumenty (które należy przesłać drogą elektroniczną - mailem):
- aktualną gwarancję ubezpieczeniową,
- umowę agencyjną,
- warunki uczestnictwa,
- oraz logo biura (do umieszczenia na stronie).
Blog o systemie SARTWEB stanowi roboczy materiał informacyjny dla zainteresowanych o wszystkich wydarzeniach, które obejmują działanie systemu SART, jego możliwości, planowane zmiany i nowe funkcje, testy, próbki działań, które zostają odłożone na półkę, rozwiązania, które mimo swoich możliwości i doskonałości nie znajdują klienta oraz o sukcesach, porażkach i polskim rynku turystycznym
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz