czwartek, 27 stycznia 2011

SART – najszybszy sposób obsługi klienta po sprzedaży (17)

Powstała nowa funkcjonalność systemu SART ułatwiająca obsługę Klienta.
Zamiast generować umowy i wysłać do klienta wszystkie dokumenty w sposób ręczny,
wystarczy skopiować jeden link w panelu ze swojej strony w rozwiązaniu SART i Klient samodzielnie może pobrać sobie: umowę zgłoszenie, warunki uczestnictwa i dokonać płatności online.

Jak możemy wykorzystać tą funkcjonalność ?
1. Klient sam dokonuje rezerwacji online i dostaje automatycznie maila z powiadomieniem o rezerwacji oraz link, w którym samodzielnie może obsłużyć się.
2. W imieniu klienta – np. telefonicznie dokonujemy rezerwacji i klient otrzymuje automatycznie wszystkie dokumenty mailem.

Oczywiście dostęp do linku jest po to, abyśmy mogli go skopiować i wysłać ręcznie Klientowi, jak nie otrzymał maila.

Nowe funkcje w portalu agenta – SART mogą Państwo rozwijać wysyłając do nas maila z propozycjami Waszych pomysłów.

Co daje ta funkcjonalność ? Pełną 100% automatyczną obsługę Klienta bez udziału człowieka !!!
Kiedy Klient mógł nie otrzymać maila ? Jeśli dostawca usług internetowych zablokował wysyłanie maili od Państwa, jeśli Klient założył, że Wasz mail ma iść do kosza.
Dlatego ten link pomocniczy, aby można go skopiować i wysłać Klientowi z innego konta pocztowego.
Czasem Klient twierdzi, że ma pustą stronę, oznacza, to że klient ma program antywirusowy, który blokuje przeglądanie plików PDF z sieci. Wówczas Klientowi należy zwrócić uwagę, aby wyłączył zabezpieczenie przed czytaniem PDF – bo programy antywirusowe często blokują tą funkcjonalność automatycznie po instalacji programu antywirusowego.

Co daje ta funkcjonalność ? Pełną 100% automatyczną obsługę Klienta bez udziału człowieka !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz